Visayan Karaoke - Turagsoy by Max Surban



Ginsak-an 
ko an sapa-sapa
Didto sa
may talam-nanan
Ang kurag-soy
na akon nadagpan
Gin himo ko nga
linagpang
Nag-abot 
ang mga bisita
kabarkada 
ko sa inuman
linagpang ko nga
kurag-soy
amon gin-sumsuman

Linagpang 
ko nga kurag-soy
sa sabaw
naga langoy-langoy
Ginlaktan pagid
sang ginamos
pina-malhas gid
kami san higop
Ang siling
san nakatilaw
Sampak gid 
ang timplada mo
Linagpang 
nga kurag-soy
Kanamit gid pro

Pagkatapus 
namon san kaon
linagpang ko nagbati
may nagadihal
nag siyok siyok
kay ang bibig
tama gid ka hapdi
may naga tulo an luha
nga wala 
naman sin kasubo
Tungod san Kurag-soy
nga akon linagpang
tama gid ka kaha


Linagpang 
ko nga kurag-soy
sa sabaw
naga langoy-langoy
Ginlaktan pagid
sang ginamos
pina-malhas gid
kami san higop
Ang siling
san nakatilaw
Sampak gid 
ang timplada mo
Linagpang 
nga kurag-soy
Kanamit gid pro

Ang siling
san nakatilaw
Sampak gid 
ang timplada mo
Linagpang 
nga kurag-soy
Kanamit gid pro

Comments